Obľúbené príspevky

utorok, januára 31, 2023

utorok, januára 31, 2023

O sérii Inšpiruj sa

 

Pred niekoľkými rokmi som každý mesiac uverejňovala jedálniček podľa výživovej poradkyne a uvedomila som si, že podobný koncept vydávania článkov mi veľmi chýba. Premýšľala som, čo by som mohla uverejňovať každý mesiac, malo to svoju štruktúru a jednotnú myšlienku, no zároveň to na seba nezávisle nadväzovalo. 

Predstavujem vám cyklus článkov "Inšpiruj sa...".

Inšpiruj sa:

Každý posledný deň v danom mesiaci zverejním článok, v ktorom by som chcela predstaviť aspoň 6 nových typov v danej oblasti a možno vás to inšpiruje k niečomu novému. Tomuto projektu by som sa chcela venovať aj budúci rok, pretože nápadov je určite veľa. 

Nápady na Inšpiruj sa v roku 2024: 
  • Január - Článkom
  • Február - Aplikaciou
  • Marec - DIY výrobkom
  • Apríl - Filmom
  • Máj - Seriálom
  • Jún -
  • Júl - 
  • August - 
  • Október - 
  • November - 
  • December - 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár...

Copyright © Vynimocna , Blogger