1 - Pozrite si môj zošit: medzinárodné kurzy

Dnes by som vám chcela ukázať ako vyzerajú moje poznámky z rôznych kurzov a seminárov zapísané metódou Bullet journal (BJ). O tejto metóde som sa toto leto rozpísala viac ako kedykoľvek predtým a odporúčam vám prečítať si tento článok o tom, prečo písanie rukou nikdy nevyjde z módy, kde sa okrem evidentného obsahu píše aj o ďalších mojich článkoch na tému písania rukou. 

Tento môj zošit je na medzináročné kurzy, takže v ňom môžete nájsť poznámky z campu o ekológii v Portugalsku, o kurze v Dánsku a moje "bežné poznámky", takže niektoré poznámky sú v angličtine, iné v slovenčine. Samozrejme, že stránky sú plné chýb, bez tých by rýchlo-poznámky ani nefungovali. 









Do budúcna vám plánujem ukázať viac zo svojich zošitov 
a ak budete mať akékoľvek otázky neváhajte mi napísať. 

0 comments