Fotky sú najkrajším darom na Deň matiek


Už dávnejšie som písala o tom, že naše mamky nestačí potešiť len na Deň matiek, ale ponúkla som príklady ako tešiť mamku každý deň v roku. A práve to mi vnuklo nápad, že neexistuje lepší spôsob ako pripomínať mamke našu lásku k nej, než prostredníctvom fotodarčekov, ktoré majú neopísateľnú schopnosť zachytiť krásu všednosti a uchovať ju na večnosť. Sú to tie najhodnotnejšie dary, ktoré môžeme dávať a dostávať. Nie sú to len obyčajné veci, ktoré môžeme kúpiť v obchode. Sú to kúsky nášho srdca, ktoré sme vložili do tvorby niečoho špeciálneho pre niekoho, kto je pre nás najdôležitejší. Sú to dary lásky, oddanosti a vďačnosti, ktoré zanechajú nezmazateľný dojem a budú navždy symbolizovať náš vzťah s našou rodinou. 

V živote jednotlivca nie je väčšej sily ako tá, ktorú prinášajú spomienky. Sú to tie chvíle, ktoré nám dávajú silu, smiech, slzy a lásku. A ak existuje jeden deň v roku, kedy si tieto spomienky zaslúžia byť ešte výnimočnejšie, je to Deň Matiek. Tento deň nie je len ďalší deň v kalendári, ale je venovaný všetkým matkám sveta, ktoré nosia v srdciach lásku, starostlivosť a oddanosť. Je to čas, kedy sa im snažíme vyjadriť našu vďačnosť. 

A tak som sa zaregistrovala na stránke tlaciarik.sk, aby som vytvorila niekoľko personalizovaných darčekov. Túto českú firmu z vysočiny som si vybrala jednak preto, že už od nich fotoknihu mám a viem, že svoju prácu robia kvalitne a s láskou.


Tvorenie dizajnov na tlačiarik.sk

Neponúkajú obyčajné, ani retro dizajny, ale majú skutočne moderné, farebné alebo minimalistické šablony, ktoré si jednoducho prispôsobite podľa seba v ich editore. Medzi jeho funkcie patrí vkladanie fotiek z počítača alebo z mobilu pomocou QR kódu alebo z vašich predchádzajúcich projektov. Ja som používala kombináciu všetkého a bolo to veľmi komfortné. V editore si môžete vybrať rozloženie fotografii podľa šablony alebo si vytvoriť celkom nové. Okrem fotiek môžete pridávať i text a cliparty. Projekt na fotodarček si môžete uložiť a pokračovať neskôr. Projekty vám vo vašom účte zostanú tri mesiace. Ak neviete ako si fotodarčeky vytvárať môžete použiť tieto jednoduché typy a triky


Darčeky pre moju mamku

Minule som si na ich stránke dala vytvoriť iba fotoknihu, ale tentokrát som sa rozhodla zobrať ďalšie darčeky:

  • Fotokniha - U nás doma fotoknihy milujeme. Máme jednu ako spomienku na dedka, môj ocko vlastní tiež jednu z dôb, keď sme boli mladší, ja mám svoju z tlaciarik.sk o svojom živote s kamarátmi, rodinou a dobrovoľníctvom a teraz má svoju už aj mamka. Možno sa na Vianoce "hecnem" a dám jednu vyrobiť aj bratovi :)

  • Fotoobrazy 2x - Na fotoobrazy som vybrala dve tvary (na šírku a do štvorca) a obe sú nádherné a naozaj kvalitné. Bála som sa, že keď prejdem rukou po plátne, že sa rozmaže, ale farba je rovnako výrazná a jasná. Fotky, ktoré som vybrala nie sú rozmazané, ale detailne ostré. 

  • Hrnček - Ako malý dodatok na Deň matiek som dala vyrobiť aj hrnček. Vybrala som klasický malý so vzorom "mamička" s červeným okrajom a uškom. Dala som na neho našu rodinnú fotku a zmenila nápis v šablone na: "Máme sa radi + naše mená". Ja by som si vybrala veľký alebo malý na latté, ale moji rodičia majú najradšej tie klasické.

S touto firmou som maximálne spokojná. Ak máte radi ešte niečo "netradičnejšie", v jednej recenzii na ich stránke som čítala krásny nápad: na rodinnú oslavu si z tlačiarik.sk dali vyrobiť fotopexeso s členmi rodiny. 





"Mama je anjel, ktorý býva na zemi."


Máte už vybraný alebo kúpený darček na Deň matiek? 
Ak nie, tak bežte na tlačiarik.sk alebo tiskařik.cz, kde si zaručene vyberiete. 

3 comments

  1. Mám, mamka vždy dostane něco dobrého a květinu, na fotoknihu se také chystám, tu jí chci dát k narozeninám :)

    Smile Thess

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Letos zatím nevím, co mamce vyrobím. Každý rok ji něco vytvořím, většinou v souvislosti s tím, co mě zrovna momentálně baví během mých kreativních chvilek. Letos ale bude mimo ČR, takže si to pak nejspíš vynahradíme :)

    WantBeFitM

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno, ja tiež zvyknem dávať ručne vyrábané darčeky a mám na to aj skvelý článok: https://vynimocna.blogspot.com/2020/05/nekupujte-darceky-radsej-ich-vyrobte.html

      Odstrániť

Ďakujem za komentár :)