4. narodeniny výnimočného blogu!

 



Každý rok oslavujem narodeniny blogu, tento rok už po štvrtýkrát, no blogovaniu sa venujem od malička. 

Podobne ako minulý rok, aj tento rok som to oslávila novým dizajnom, ktorý je famózny! Mám ho z Etsy a aj keď sa vyskytli nejaké problémy, tak jeho autorka Studio Saroya mi hneď napísala v čom je problém. Za ten rok som sa v blogovaní zlepšila, dávam si záležať na komunikácii s ostatnými blogermi, píšem pravidelne, podarilo sa mi zmeniť aj obrázky a fotky pri najstarších článkoch. Vo fotení sa mám ešte čo zlepšovať, hlavne v robení ilustračných fotiek, ktoré robím doma, pretože tie mi stále veľmi nejdú. Snažím sa na tom pracovať už od minulého roka a darí sa mi. Najviac som zapracovala na pravidelnom zverejňovaní a som na seba hrdá. 

VEĽKÁ VĎAKA patrí všetkým čitateľom, ktorí sa na blog  radi vracajú a taktiež blogerkám, ktoré prijali pozvanie na rozhovor. Ak by ešte niekto mal záujem dajte mi pokojne vedieť je to pekná spolupráca pre nás obe/oboch. :) 

Už teraz sa teším na budúci rok, pretože to budú 5. narodeniny. Dúfam, že si nekúpim ďalší dizajn, ale okrúhle narodeniny určite oslávim "vo veľkom štýle". 


A čo vy? Oslavujete narodeniny svojho blogu?

1 comment

  1. Krásné blogové narozeniny <3 Přeji ti mnoho spokojených čtenářů a inspirativních článků <3 Přiznám se, že já blogové narozeniny neřeším.. :D

    WantBeFitM

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár :)