Back to school s blogom Výnimočná

Keď som bola mladšia, milovala som BACK TO SCHOOL články a videá. Po nejakom čase ako sa z vytrvalejších blogerov a youtuberov stali biznismeni, moderátori, influenceri, rodičia atď. BACK TO SCHOOL vymizlo, no ja verím, že trendy, ktoré boli sa jedného dňa opäť vrátia a ja som si na návrat do školy pre vás pripravila niekoľko článkov, ktoré postupne zverejním. 

Ak máte teda chuť a čas si prečítať niečo o príprave do školy, môžete si prečítať celú rubriku o BACK TO SCHOOL. Nájdete ju medzi rubrikami "Sezóny", no jednotlivé články vám chcem predstaviť aj tu. 


Prvý deň v škole v iných krajinách

Prvý deň v škole je pre nejedného z nás dôležitý. Chceme zapôsobiť na svojich nových spolužiakov, i na svojich nových učiteľov. No náš prvý školský deň sa výrazne líši od tých, ktoré prežívajú iní študenti v ostatných krajinách. Zaujíma vás ako prebieha prvý školský deň napríklad v Turecku?


Najlepšie knihy na september

September je taktiež mesiac, počas ktorého sa leto mení na jeseň, dni sa začínajú krátiť a zhoršuje sa počasie. Do popredia sa opäť dostáva škola a tej sa môžete venovať aj v týchto knihách. 


Ako sa učiť efektívne 

Nové začiatky sú príležitosti na zlepšenie svojho vlastného "ja". Študujem učiteľstvo pre primárne vzdelávanie, takže sa učím o tom ako čo najlepšie učiť druhých. V tomto článku som zhrnula nejaké body, ktoré pri štúdiu na vysokej škole pomáhajú mne a ktoré by mohli pomôcť aj vám. 


Ako na efektívnejšie písanie poznámok

Písanie poznámok je pre mňa ďalšia jedna veľká kapitola, pretože v škole uprednostňujem písanie si poznámok rukou a nie na počítači, no v konečnom dôsledku kombinujem jedno i druhé. 


Nekonečné využitie jedného zošita

Ak ste si počas leta kúpili zošit, ktorý sa vám veľmi páči, no neviete, čo do neho písať, tento článok vám dá nápady, čo si môžete zapisovať. 


Ako zaujať žiakov dištančne (1, 2, 3)

Dištančné vzdelávanie je kapitola, ktorou sme si prešli vďaka covid-19. Ukázalo sa, že učiť sa dá aj z pohodlia domova, no tak ako žiaci, tak aj učitelia chceli vytvoriť hodiny zaujímavejšie a záživnejšie a hľadali spôsoby ako sa im to môže podariť. Tento článok obsahuje nápady na stránky a aplikácie, ktoré mi pomáhali najviac. 


Spotify playlisty, pri ktorých sa mi dobre učí

Pri písaní poznámok do školy veľmi rada pozerám seriály alebo počúvam hudbu. A tieto na Spotify sú na to ako stvorené!



S blogom Výnimočná ide učenie sa oveľa ľahšie!

2 comments

  1. Tak všechny back to school články nebo videa mě úplně minuly. Jediné, co jsem vždy měla se školou spojené a na co jsem se těšila, bylo Vysvědčení na konci roku. A tím myslím tu parodii od Dabing Portalu, jen škoda, že to vydrželo asi jen čtyři roky.

    Nicméně ten článek mi přijde nějaký... nedopsaný? Hledala jsem tu možnost rozkliknout to dál, ale nenašla jsem, tak snad nejsem za blázna. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj, nie nie si blázon, ja občas články plánujem dopredu, ale zabudnem na to a takto to potom dopadá :D Idem ho rýchlo dopísať a verím, že si prečítaš aj ten dokončený. Ospravedlňujem sa. (červenajúci sa smajlík)

      Odstrániť

Ďakujem za komentár :)