Instagramové účty, ktoré rada sledujem - 1

Celé leto som trávila čas vonku, buď na brigáde, s kamarátmi na výletoch alebo so psom na prechádzkach. Tento víkend som si sadla k počítaču a ten čas bez učenia a kníh mi veľmi prospel, pretože som si napísala a pripravila veľké množstvo článkov. Do konca roka budú články na blogu pribúdať aj dvakrát do týždňa. 

Dnes by som vám chcela ukázať instagramové účty, ktoré rada sledujem. Myslím si, že niektoré z nich dobre poznáte, no ak nie, tak som rada, že vás s nimi budem môcť zoznámiť. 


Farma pod poľanou je účet o mladej rodinke, ktorá sa rozhodla žiť život spôsobom, na ktorý sa vraj už dávno zabudlo. Oni sa rozhodli ukázať, že sa stále dá žiť z toho, čo si doma zasadia, vypestujú, vyrobia... majú ovce, kozy, sliepky, psy, kone a kravy... všetko, čo k správnej farme patrí. 

O účet na Instagrame sa stará predovšetkým Katka, ktorá ľuďom ukazuje, aké to je náročné, no zároveň krásne byť v dnešnej dobe farmárom. Zároveň pridáva rôzne jednoduché recepty, snaží sa s láskou vysvetliť čosi o zvieratách a pracovných postupoch. V krátkych videách vtipne zobrazuje aj to, že ich rodina nežije ako v stredoveku (a že majú mixér a iné moderné veci). 


O GNatural som vám už písala v článku o Sashe v tržnici, kde som Zdenku a jej manžela osobne stretla. Odvtedy ich sledujem aj na instagrame a z jej fotiek produktov, atelíeru, domu a kreatívnych worshopov sa neviem vynadívať. Jej cit pre detail je neskutočný. Všetko ma starostlivo vyrobené z tých najlepších materiálov. V septembri zverejním rozhovor. 


Až keď som si kúpila psíka, až vtedy som sa začala zaujímať o iné psy. Vtedy som spoznala aj tento profil o Pampi a jej svorke. Tento profil tvorí Matej, hovorca Pampi, ktorý sa najprv živil tým, že prevádzkoval Psí hotel. Popri tom bol dobrovoľníkom na "dočaskovanie", čo znamená, že si domov zobral psíky z útulku a pomáhal im hľadať nový domov. 

Na tomto profile sa mi páči, že Matej pre Pampi používa východniarsky prízvuk a že má každý psík "v svorke" svoj vlastný hlas. 


Marigold.journal je profil autorky Lucii, ktorá vyrába kresťanské diáre, zápisníky, printy a iné vecičky. Mala som od nej dve diáre (denný a týždenný). Využívala som hlavne denný ako modlitebný denník a rovnaký diár mali aj moje kamarátky. Lucia na svojom profile pridáva fotky a videa z prírody, ukazuje svoje hygge dni a krásu v jednoduchosti. Na blogu je zverejnený rozhovor


O By heart project som vám už tiež písala v článku Sashe v tržnici. Je to taktiež slečna umelkyňa, ktorá vyrába kresťanské kalendáre, printy, minimalistické tričká a mikiny vhodné pre každú nežnú ženskú dušu. Pred nejakým časom sa Martinka vydala a okrem svojej tvorby pridávala aj nežné fotky zo svadby. Na blogu čoskoro pribudne aj rozhovor s By heart project, takže ju môžete spoznať lepšie. 


A v neposlednom rade spomeniem aj Veroniku Križalkovičovú, zdravotnú sestru z východného Slovenska, ktorá je mamou štvorčiat. V kategórii mama vyhrala cenu Influencerka roka 2023 a pozvali si aj do Telerána, kde rosprávala o výchove svojich dvoch dcér a dvoch synov. 

 


Poznáte niektorý z týchto profilov? 
Ktoré profily máte radi vy?

3 comments

  1. Neznám ani jeden. Nemám instagram - nějak mě tenhle boom minul. 🙂

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Na jednu stranu je to škoda, pretože Instagram a niektorí ľudia na ňom sú veľkou inšpiráciou (ako ľudia z tohto článku pre mňa), no na druhú stranu máš oveľa menej starostí a viac psychickej pohody :)

      Odstrániť
  2. Znám jeno Marigold Journal a to jen díky tvému rozhovoru. Jinak jsou pro mě všechny účty novinkou a to instagram mám a trávím na něm nějaký čas. Akorát sleduju trochu jinak zaměřené účty :)

    WantBeFitM

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár :)