Obľúbené príspevky

sobota, mája 01, 2021

sobota, mája 01, 2021

1. Narodeniny výnimočného blogu!


Presne pred rokom sa blog výnimočná presunul na túto platformu. Za tu dobu sa mi podarilo viac úspechov, než za päť rokov na platforme predtým. 



BLOGOVÉ ÚSPECHY

VYDANÉ ČLÁNKY

V internetovom časopise Zasvätený život mi vydali články:
  •  O poznámkovaní Biblie (vyšlo aj v letnom čísle časopisu Posol.)
  • Mená, ktorých význam je súčasťou Vianoc 

Z tohto zverejnenia som nadšená, pretože som texty posielala do mnohých novín, ale nedostala som žiadnu odpoveď. Niekedy je lepšie, keď dostanete odpoveď "ďakujeme, neprosíme" ako žiadnu. S negatívnou odpoveďou a konštruktívnou kritikou viete, na čom ste a čo musíte zlepšiť. Keď som to posielala do tohto časopisu, bola som zmierená, že nedostanem žiadnu odozvu, ale zostala som veľmi milo prekvapená, keď mi pred chvíľou prišiel mail s odkazom na môj článok. Je to pekné utvrdenie toho, že to, čo píšem a tvorím má zmysel. Za necelých pár sekúnd sa moja duša naplnila radosťou a odhodlaním pokračovať. Stačí len poriadna dávka trpezlivosti, odhodlania a Božieho požehnania. Ak človek niečo chce, bude tomu veriť a urobí všetko preto, aby to dosiahol, tak sa mu sen naozaj splní.


BARTEROVÉ SPOLUPRÁCE

Ďalších skvelým úspechom blogu hneď v prvom roku svojho fungovania sú aj dve barterové obchody (teda princíp "niečo" za "niečo")


BLOG V ČÍSLACH 

  • Blog vznikol 1. mája 2020
  • Doteraz 68 uverejnených článkov
  • 13 komentárov z toho 9 od čitateľov a zvyšok som odpovedala ja 
  • 2 barterové spolupráce
  • 3 zverejnené články v časopise

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár...

Copyright © Vynimocna , Blogger