NÁVOD: Ako vložiť hypertextové odkazy do komentárov

Blogger nepodporuje hypertextové odkazy v komentároch a ten, kto si chce niečo pozrieť, musí váš link skopírovať a otvoriť v novom okne, no mám pre vás horúci typ na to, ako sa tomu vyhnúť a jednoduchým riešením je samozrejme HTML kód. 

O HTML kódoch som vám už niečo prezradila aj v minulých článkoch, no ak ste ich nečítali, určite navštívte rubriku Blogovanie, kde je podobných článkov viac.

Váš dnešný HTML kód je najednoduchší zo všetkých. Do komentáru, ktorý píšete stačí zadať tento kód a nahradiť ukážku za vlastné slová a je to hotovo. Po zverejnení by blogeri a iní čitatelia mali vidieť prepojenie a nie celý hypertextový odkaz. 

<a href="adresa webovej stránky">text odkazu</a>

Príklad: 

<a href="https://vynimocna.blogspot.com/">Lucka z blogu Výnimočná</a>

 


Pomohol vám tento článok?

3 comments

  1. Stává se mi, že mi komentující na mém blogu vloží do komentáře odkaz. Kdyby to byl odkaz na nějakou zajímavost, článek apod., je to v pořádku. Jedná se však vždy o reklamu nabízející zboží. Takový komentář okamžitě mažu. Je neférové podstrkovat reklamu bez vědomí blogera.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tiež už som mala niekoľko spamov zo zahraničných stránok. Mne sa občas stane, že upozorním blogera na nejaký zo svojich článkov, ktorý sa venuje podobnej problematike :)

      Odstrániť

Ďakujem za komentár :)