ROZHOVOR: Smile Thess

V prvom rade sa chcem poďakovať blogu "Smile Thess" za to, že so mnou chcela urobiť rozhovor a zároveň sa ospravedlniť, že si na zverejnenie musela dlšie počkať. Thess je mamička jedného dievčatka a dvoch mačiek. Na blogu zverejňuje útržky zo svojho každodenného života, tvorivé nápady a recenzie na knihy. 


1. Na úvod nám povedz niečo o sebe a o svojom blogu

Zdravím všechny. Jmenuju se Terka, momentálně jsem hlavně mámou skoro roční holčičky, mám úžasného manžela a dvě kočičky - Daisy a Goldu. Vystudovala jsem střední zdravotnickou školu a filozofickou fakultu, ale nakonec jsem si dodělala studium vychovatelství a před nástupem na RD jsem pracovala 6 let jako vychovatelka ve školní družině a asistentka pedagoga a musím říct, že mě to naplňuje.

Blog píši s menšími přestávkami už od roku 2013 a je to pro mě zdroj relaxace a vlastně taková forma deníčku :)


2. Máš nejaký time management?

Asi bych to takhle úplně nenazvala, máme svoje rituály, hlavně ráno a večer, plus věci, které přes den děláme (cvičíme, hrajeme si, chodíme ven s kočárkem apod.), ale rozložení dne hodně závisí na tom, kdy je malá unavená, jak dlouho spí a taky jestli máme naplánovanou nějakou akci, výlet nebo doktora, hodně se to teď odvíjí podle malé a jejích potřeb.


3. Čo ťa dokáže nahnevať?

Lži a špatné zacházení se zvířaty nebo s lidmi, nespravedlnost.


4.Čo si ako matka ceníš najviac?

Asi té možnosti vůbec být mámou, není to nic samozřejmého - už jen to mít dítě, natož zdravé dítě.

A pak určitě toho, že mám manžela a rodinu takovou, jakou mám a mám prostor být furt "já" a ne jen máma - například, že ne všechny rozhovory se točí jen okolo malé, ale zajímám je i já, že můžu vyrazit ven s kamarádkami, na masáž, kosmetiku... a užít si to.


5. Prečo si si ako domácich miláčikov vybrala mačky?

To byla spíš náhoda, vyrůstala jsem v psí domácnosti a psy miluju, po odchodu na školu jsme se ale s manželem (tehdy přítelem) nastěhovali do 1+kk a vzhledem k velikosti bytu a hlavně času, by bylo nemožné pořídit si pejska, mně ale ta zvířecí přítomnost chyběla a tak jsme se rozhodli pořídit si kočičku a osud nám zrovna jednu přihrál do cesty (naší první kočičku Mínu), zamilovala jsem a stala se ze mě kočičí máma. Po odchodu Míny bylo jasné, že budeme pokračovat v kočičí domácnosti a tak k nám přibyla Daisy a krátce po ní Golda.


6. Ktorý blog je tvoj najobľúbenejší?

Upřímně musím říct, že nemám jeden oblíbený, čtu všechny možné - cestovatelské, ze života, kosmetické, knížní... a každý mi něco dává, nelze je srovnat.


7. Mala si už nejakú spoluprácu? Aké boli - negatívne alebo pozitívne? Ak si s nikým nemala, tak s kým by si chcela spolupracovať?

Měla jsem jich několik, například s Astratex nebo Poster Store a musím zaklepat, všechny spolupráce vždy proběhly na jedničku.


8. V čom ako matka vidíš svoju najväčšiu výhodu? Akú máš superschopnosť?

Výhovu vidím v tom, že jsem sama taková dětská, takže mi nevadí hrát si, číst nebo se koukat na pohádky, taky se těším, až budeme moct i něco tvořit apod., myslím si, že právě tohle mě činí i v práci velmi šťastnou, že jsem mezi dětmi jako doma a s vlastním dítětem je to ještě o hodně lepší.


9. Aké sú najväčšie výzvy, s ktorými sa stretávaš pri zdieľaní svojho života online?

Udržet balanc - něco odkrýt, ale nepouštět všechno, zachovat si nějaké soukromí a teď především i ochránit malou. Nechci dělat, že není, to vůbec a nejvíc času trávím s ní, takže je logicky mou velkou součástí, ale nechci být máma, co sdílí každý prd (doslova), za který by se jednoho dne to dítě mohlo stydět.


10. Čo by si odkázala čitateľom?

Aby si plnili své sny, nečekali na AŽ, ale šli do toho hed, není na co čekat. Moc děkuji za oslovení na rozhovor a všem, kdo si ho přečetli, mějte se krásně :)


Poznáte Thess?

3 comments

  1. Děkuji za milé čtení. Terezky blog čtu moc ráda. 🙂

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Blog Thess sleduju už ani nevím jak dlouho a vždycky si její články ráda přečtu :)

    WantBeFitM

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Thess znám, její blog navštěvuji už dlouho a věřím, že ji ted prcek dělá radost

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár :)