Moje obľúbené články v roku 2023

Je pravda, že ako autor uprednosťnujem niekoľko svojich článkov pred ostatnými. V roku 2023 sa mi zapáčili najmä tie, ktoré sa týkajú sebarozvoja, no i články na iné témy: 

  • Inšpiruj sa podcastom - Tento článok patrí do série Inšpiruj sa a vychádza posledný deň v mesiaci. Inšpiruj sa podcastom vyšlo v apríli a som naň hrdá, pretože sa mi páči nie len obsah, ale aj obrázky, ktoré som k nemu pridala. 
  • Moje tri dni v Kodani - Za najväčší zázrak a úspech v roku 2023 považujem cestu do Dánska. Celú cestu som poctivo zaznamenávala na blog (Dánsko), no tento článok je zo všetkých o Dánsku najvydarenejší. Na moje dni v Kodani nikdy nezabudnem. 
  • Červené topánky a S7 - Rozprávka o vnútornej kráse - V júni sa mi úplne náhodou podarilo pomocou Pinterestu nájsť túto rozprávku a už po prvom zhliadnutí som vedela, že o tejto rozprávke musím napísať všetkým! Inšpirovala ma k tomu, že princezné nemusia byť iba chudé a aj tak sú princeznami, do ktorých sa niekto zamiluje. Ale predovšetkým je rozprávka o láske k sebe samému, nech už vyzeráme akokoľvek. 
  • Čo som sa nenaučila ani za 23 rokov - Pri príležitosti svojich narodenín sa vždy snažím písať článok, ktorý obsahuje body v rovnakom počte ako sú moje narodeniny a tento rok som sa rozhodla zverejniť niečo, čo vlastne neviem. 
  • Prečo milujem seriál Sparking Joy - Knihy Marie Kondo milujem. Obdivujem, že z upratovania urobila obrovský biznis a pritom nie je upratovačkou. Jej klienti si pred jej očami s radosťou upratujú vlastný domov a menia svoje životy. 


Ktoré články z môjho blogu sa najviac páčili vám?


V apríli som vám v už spomínanej sérii Inšpiruj sa predstavila svoje obľúbené blogy a teraz na konci roka by som vám chcela ukázať aj moje obľúbené články iných blogerov a prečo ich mám rada:

  • Našla jsem cestu sama k sobě díky blogu (janchala.cz): Ja ako blogerka dokážem pochopiť v liečivú silu písania. Je to ventilácia emócii, má terapeutické účinky a navyše sa každý bloger snaží hľadiť na veci pozitívne. 

  • Velká synagóga v Plzni (SmileThess): Tento článok bol veľmi zaujímavý výberom miesta, kam sa blogerka Thess vybrala. V okolí môjho mesta máme pár synagóg, no nenapadlo by mi, že sa do nejakej dá ísť na prehliadku. Žiadia sú podľa mňa veľmi zásadový a tento výlet ma milo prekvapil. 

  • Brownie a jehličí (Petra98): Blogerke Petre sa podarilo vytvoriť nádherné fotky svojho psíka v snehu a s ihličím. Trúfam si povedať, že z týchto fotiek by sa dal vytvoriť kalendár. 

  • Jak podpořit zdraví na jarě (Simple living): Táto blogerka sa venuje témam zdravia tela i duše a tento článok lahodí nie len duši, ale aj očiam. Chutne spracovala tému nového začiatku a starostlivosti o seba. 

  • Všichni jsme špatní v něčím príběhu (Another Dominika): Ďalší sebarozvojový článok napísala blogerka Dominika, no neukazuje nás ako dokonalých, ale upozorňuje na to, že pre niekoho sme možno tými zlými. Aj s tým sa musíme, bohužiaľ, zmieriť. 

 


A čo vy? Beriete zdieľanie iných blogov vo svojom článku 
ako vytváranie si konkurencie alebo ako inšpiráciu pre ostatných? 

1 comment

  1. Moc pěkně pojatý článek. Já celkově blogovou komunitu vůbec neberu jako konkurenci. Spíš vzájemnou výpomoc :) Kolikrát člověk na cizích blozích najde další zajímavé blogy.

    WantBeFitM

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár :)