Čukoláda je rozkošné miesto kam chcete ísť



Ak niekedy budete na Slovensku v Prešove, určite navštívte aj Čukoládu (áno, je to Čukoláda, nepomýlila som sa), ktorá je v centre mesta. 

Priestor čokoládovne (niečo ako kaviareň) je síce malý, ale nutno dodať, že sú všetci spokojní. Dizajn je neotrelý a rozkošný. Pocit útulnosti vyvoláva aj vyvýšený priestor na sedenie na zemi a personál pri bare vám rád požičia aj spoločenské hry. Keď som tam bola prvýkrát zhodou okolností 14. Februára neviem v ktorom roku (nemalo to nič spoločné s Valentínom), čokoládovňa bola ponorená do šera, na stoloch svietili čajové sviečky a v rohu miestnosti hrala nejaká študentka na klavír. Bolo to okuzľujúce a podmanivé.

Túto "čokoládovňu" som navštívila len dvakrát, no mala by som tam chodiť častejšie, pretože čokoládové nápoje, ktoré tam ponúkajú sú nezameniteľné s inými. Majú v ponuke horúcu horkú, bielu a mliečnu čokoládu z Belgicka v originálnych receptoch. Môžete si objednať napríklad 1000 a jednu noc (čokoláda, smotanový likér, karamelka a chilli), Červenú Čiapočku (čokoláda, malinové pyré, tvaroh), Valihora (čokoláda, čerstvý zázvor) a mnohé iné. Mojim snom je ochutnať všetko, no zatiaľ som mala iba Babičkin košík, ktorý obsahuje čokoládu, zmrzlinu, sušené hrozienka a brusnice. Ak sa vám na horúcu čokoládu zdá príliš teplo, môžete si objednať kávu, čokoládové koktejli alebo sa vrátiť do detstva s kakaukom.




"Môžete dávať bez lásky, ale nemožno milovať bez dávania. A čokoláda je tým najmilšjím darom."

0 comments