Obľúbené príspevky

pondelok, januára 02, 2023

pondelok, januára 02, 2023

Prečítané knihy 2022




3 komentáre:

  1. Vidím, medzi tou kopou prečítaných kníh, Rieky Londýna. Zaujímalo by ma, ako sa ti táto kniha páčila, pretože ja som ju, asi v trištvrtine, zavrel a už neotvoril. Osobne ma zaujal popis, že by to malo byť niečo medzi kriminálkou a Harrym Potterom, no mne to prišlo ako akási zmes chaosu a nepáčilo sa mi to.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj, ďakujem za obe komentáre. Ja som túto knihu dostala ako darček na Vianoce od jednej známej. Z tejto knihy mám zmiešané pocity. Bolo to celkom zaujímavé, ale ten koniec bol zlý. Bol to ešte väčší chaos a "zlepenica" ako zvyšok knihy a nebolo to ani trochu uspokojujúce rozuzlenie. Niekoľko strán som preskakovala, pretože to zbytočne dlho naťahovali. Začala som čítať aj druhú knihu, ale tá bola ešte horšia. Po prvej kapitole som ju zatvorila. Séria má určite zaujímavý námet a niekoho by nadchnúť mohla, ale nikdy by som ju neprirovnala k Harrymu Potterovi, skôr k filmu Čarodejníkov učeň.

      Odstrániť
    2. Presne taký istý pocit som z knihy mal ako ty. Začiatok super a zaujímavý, ale čím ďalej som čítal, tým to bolo horšie a nudnejšie.
      Po druhej knihe sa miestami pozerám, keď som v kníhkupectve, ale po tvojom zhodnotení, nemám záujem dať jej šancu. Ďakujem za zhrnutie.

      Odstrániť

Ďakujem za komentár...

Copyright © Vynimocna , Blogger