FOR GAMES v Prahe - 48 hodinový deň

Ja som vždy za každú srandu, čo je občas na škodu. Nechala som sa nahovoriť ísť na jedno dňový výlet z východného Slovenska do Prahy, čo je nejakých šesť hodín vo vlaku a ku všetkému bez miesta na spanie! To nechcete zažiť. Zároveň však viem, že najlepšie zážitky vznikajú zo zlých nápadov robených s najlepšími kamarátmi.


Prečo sme šli do Prahy?

Jeden môj kamarát študuje počítačové hry a má pre nich veľké zapálenie. V Prahe sa na jeseň koná FOR GAMES, čo je veľtrh počítačových hier spojený s ďalšími zábavnými atrakciami ako je   A ja a môj ďalší kamarát sme sa nechali nahovorť, aby nemuse


Naša cesta

Ako hlása názov článku a jeho úvod, do Prahy sme cestovali v piatok večer z Košíc vo vlaku spoločnosti regiojet. Bola to moja prvá jazda regiojetom a ten luxus som si veru užívala plnými dúškami. 



Ranná Praha

Ranná Praha mimo cestovnej sezóny je nádherná. Do Prahy sme prišli asi okolo piatej alebo šiestej, no minimálne hodinu sme chodili po stanici a pozerali, čo kde je, akou MHD máme ísť na miesto konania FOR GAMES atď. Potom sme sa išli poprechádzať do mesta. Tým, že som šla s chlapcami, ktorí navyše chceli byť čím skôr na festivale, šli sme rýchlo a fotky som robila iba v priebehu chodenia, no vyfotiť takéto krásne fotky bez turistov a ľudí, iba prázdne ulice a budovy sa podarí málokedy. 

Vítězlav Nesval má o Prahe báseň Mesto veží: "Stověžatá Praho, s prsty všech svatých..." Myslím, že ju tieto verše krásne vystihujú. 


FOR GAMES

Cítila som sa ako v seriály Teória veľkého tresku. Okolo nás chodili ľudia v mnohých kostýmoch, či už z hier alebo filmov. Najpôsobivejší bol pre mňa Thor, s ktorým som si urobila fotku a následne príchod postáv v Star Wars kostýmoch 

0 comments