Rozhovor: Want be fit M

V sérii rozhovorov s blogermi tu máme blogerku Mišku z blogu Want be fit M.  



1. Na úvod ti chcem poďakovať za rozhovor. Veľmi som sa na neho tešila. Na úvod nám povedz niečo o sebe a o svojom blogu.

Zdravím všechny. Moje jméno je Míša a jsem z blogu wantbefitm, který jsem začala psát už v roce 2016. Svůj první blog jsem už měla ale mnohem dřív. Naštěstí už nejsou dohledatelné, jak se zrušila doména blog.cz. Ti, kteří mě sledují od začátků si můžou všimnout, že jsem prakticky úplně změnila koncept blogu. Dřív to bylo hlavně o jídle, receptech, inspiraci. Teď prakticky nevydávám nic jiného než cestovatelské články, sem tam recenze kavárny či restaurace. Přiznám se, že přemýšlím o nějaké změně blogu, ale ještě jsem se k tomu úplně neodhodlala. Nejradši bych si změnila i jméno, ale to mi pak přijde matoucí pro čtenáře, tak uvidím, jak se časem rozhodnu.


2. Aká bola tvoja cesta k blogu, vareniu a cestovaniu?

Blogy mi jednou ukázala kamarádka, když nám bylo tak 11-13 let. No a já už u nich tak nějak zůstala a rostou se mnou. Vařit jsem začala, když jsem v 17 letech měla první éru hubnutí a také 3 mladší sourozence, kde se vařilo podle jejich apetitu a ne na co jsem měla chuť já. A tak jsem si začala vařit sama zdravější jídla a chtěla si je zapisovat na blog jako kuchařku. Co se týče cestování, to mám v krvi po babičce a vždycky jsem ráda jezdila na výlety. Zahraniční dovolené jsme měli ale jen jednou do roka. To se změnilo, kdy jsem nastoupila do práce a poprvé letěla. To se prolomily ledy a já bych teď nedělala nic jiného. Blog je skvělá forma, jak své zážitky uchovat. Protože člověk zapomíná...


3. Pamätáš si všetky miesta, ktoré si navštívila?

Samozřejmě. Je to i toho důvodu, že já jsem ten, co vše plánuje :D Mimo blog si vzpomínky zapisuju do deníčku, kde máme s přítelem všechny naše výlety od začátku vztahu (11 let) a také vzpomínky tvořím do scrapbookových alb.


4. Aké veci si rada nosíš z ciest?

Možná je to klišé, ale vzpomínky. 99 % peněz na dovolených utratíme za vstupy/výlety/sezení po restauracích. Našim kupuju magnetky a posílám pohledy. Co napříč dovolené sbírám, jsou různé věci, které můžu využít při tvorbě alba (vylisované lístky olivovníku, vstupenky, účtenky, vizitky).


5. Ako tráviš čas pri cestovaní, napr. v lietadle (alebo autobuse?)

Vzlétnutí si vždycky hrozně užívám! Jakmile jsme v oblacích, zalomíme to. Nehledě na to, kolik je hodin :D

6. Vieš viac cudzích jazykov? Aké sú tvoje skúsenosti s komunikáciou  v zahraničí? 

Domluvím se anglicky (ale nejsem moc dobrá). Na střední jsem se učila i němčinu, ale umím jen říct, že nerozumím německy. Přítel mluví lépe jak já, ale vždy všechno domlouvám, abych se procvičovala. Nebojím se mluvit, stejně ty lidi v životě neuvidím. Zpětně mě mrzí, že jsem té němčině nedávala větší váhu.


7. Finanice mnohým ľuďom bránia v cestovaní, ako to "pokrývaš" ty? 

V práci si vydělám slušné peníze. Snažíme se ale cestovat s rozvahou. Necestujeme v drahé termíny (Vánoce, letní prázdniny). Například do Barcelony jsme letěli v únoru za 1666 kč (cca 67 €), v létě to máš klidně 3-5x dražší. To stejné platí o ubytování. A pak je na každém, kolik utratí za vstupy do památek a za jídlo. Vždy se v dané destinaci dají najít i hezká místa, které jsou přístupné zdarma.


8. Kto je pre teba inšpiráciou?

Inspiruju se hlavně na Instagramu, kde ráda sleduju S Nikol na cestách. Z webů mám nejradši portál cestujlevne


9. Čo je pre teba za hranicou konfortnej zóny?

Například mluvení v té angličtině, ale vím, že cvičení dělá mistra a proto se snažím. I když se mi už stalo, že jsem mluvila na paní anglicky a ona se mě zeptala, jakým jazykem mluvím :D Z dalších věcích je to řízení auta. Ale odhodlala jsem se a přihlásila do autoškoly.


10. Ktoré jedlo ti nechutí a ktoré jedlo nerada varíš?

Nedokážu sníst rajčata, když vypadají jako rajčata. Kečup, protlak, sušená, to mi nevadí, ale čerstvá nezvládnu. Přijdou mi nechutná :D Z vaření mi asi nevadí žádné, jen když je to něco složitějšího (svíčková, knedlo zelo vepřo), musím mít na to náladu.


11. Čo ťa dokáže nahnevať?

Když si něco objednám, ale přinesou mi něco jiného (stává se mi to poměrně často). Nebo nepořádek doma, ale už to není co bývalo a řeším to méně než dřív.


12. Čo by si chcela odkázať čitateľom? 

Rozhodně začněte cestovat dřív. Zpětně mě to mrzí, že jsem se nesnažila cestovat už během školy. Když je člověk odkázaný na 25 dní dovolené na rok, je to složitější. Většina problémů není tak hrozná, jak se zdá. Nekažte si jimi život, dejte tomu volný průběh a zbytečně se nestresujte. Ono to nějak dopadne. 


Když nejde o život, nejde o nic :)



Dúfam, že tento rozhovor s Miškou bol pre vás poučný a rozhodli ste sa vďaka nemu vycestovať do zahraničia :) Ja ešte musím dodať, že na Miškinom Instagrame Míša a Dominik cestují  som vyhrala krásnu pohľadnicu a určite sa oplatí ich sledovať, pretože dávajú úžasné typy. 

1 comment

  1. Ještě jednou moc děkuji za hrozně milý rozhovor. Vybrala jsi opravdu krásné otázky <3

    WantBeFitM

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár :)