Rozhovor: Blog Epilepsylife

Milí čitatelia! Mám pre vás prekvapenie. Rozhodla som sa započať sériu rozhovorov s blogerkami, ktoré sú originálne a inšpirujúce. Každá je niečim zaujímavá a originálna, tak dúfam, že sa nimi necháte povzbudiť. 

Dnes prinášam rozhovor s Věrou s Epilepsyylife. Na rozhovor som si ju vybrala, pretože obdivujem jej odhodlanie pravidelne cvičiť. Každý mesiac na blogu zverejňuje inšpirácie na videá, podľa ktorých cvičí a pridáva k nim aj popis, či ju dané video bavilo alebo nie, ako sa jej pritom cvičilo. 


1. Na úvod nám povedz niečo o sebe a o svojom blogu

Ahoj, já jsem Věra. Pocházím z Východních Čech nedaleko Pardubic. Letos tomu bude 20 let co mi zjistili epilepsii a proto i název mého blogu Epilepsyylife. Jsem introvert, baví mě cvičení, čtení, ale i focení. Můj blog je zaměřený na lifestyle, taková všehochuť. Od mé nemoci, přes knihy, cvičení po cestování i. Spíš je můj blog takový můj malý deník o mém životě.


2. Ako dlho sa venuješ blogovaniu? Aká bola tvoja cesta s písaním?

Blogování se věnuji 6 let určitě, ale možná je to i déle. Moje cesta je a byla vždy trnitá svým způsobem. Bavilo mě psát si deníky (mám je doposud a občas si v nich listuji), ale nebylo to nic co bych v té době chtěla sdílet na internetu. 

Pak když jsem začala sledovat české blogery tak jsem si pohrávala s myšlenkou, že bych chtěla mít svůj vlastní blog a vlastně až když jsem si pořídila za svojí první výplatu v práci notebook jsem si založila svůj blog. Můj současný blog mám 6 let.


3. Na blogu máš zverejnených množstvo článkov a rubrík. Do ktorej rubriky píšeš najčastejšie a na ktorý článok si najviac hrdá?

Nejčastěji a pravidelně vycházející rubrika je lifestyle, protože tam nějak zahrnuji všechno. Jsou to články ohledně cvičení, které předávají inspiraci dalším lidem.


4. Vraciaš sa k svojim starým článkom?

K některým starším a osobnějším článkům jo, abych viděla svůj posun.


5. Ktorým mottom/heslom alebo myšlienkou sa riadiš vo svojom živote?

Že vše se děje z nějakého důvodu.


6. V súvislosti s blogom, čo je tvojim vysnívaným cieľom?

Mým cílem co se týče blogu je v současné době to být aktivnější.


7. Z článkov, ktoré zverejňuješ som vytušila, že pracuješ na zdravom životnom štýle, vnímaš nejaký progres?

Ano, přesně tak. Pracuji na tom a vidím malý progres, ale je tam ačkoliv spíš se chci cítit ve svém těle lépe.


8. Čo považuješ za najväčšiu výzvu?

Pro mě největší výzvou je a bylo pravidelné cvičení nebo i jít sama na nějaký koncert.


9. Máš nejaké zlozvyky?

Mám a těch je, ale řekla bych, že ten jediný dva který mám už roky a pořád se mě drží je kousání nehtů a nepravidelné uklízení v pokoji.


10. Čo by si chcela odkázať čitateľom?

Budu ráda, když navštíví můj blog a alespoň na chvíli vypnout od každodenních starostí. Pokud vás baví nebo hledáte inspiraci na cvičení nebo i knihy, přijďte se podívat. Ještě bych chtěla poděkovat, že sis mě vybrala na rozhovor, který byl můj první a bavilo mě to! Děkuji!



Poznali ste Věru a jej blog? Ak nie, určite ho navštívte!

1 comment

  1. Tento blog neznám a ráda objevuji nové blogy, tak se na ten slečny určitě podívám. Jinak v pátém bodě s Věrkou souhlasím, tahle věta se mi líbí moc.

    WantBeFitM

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár :)