Návod: Ako pridať príspevok z Insta. do článku

Tento článok som písala niekoľkokrát, zakaždým šlo o veľmi zložitý postup a html kódy na päťdesiat riadkov, než som sa napokon dopátrala k tomu, že to nie je také ťažká ako sa na prvý pohľad zdalo. Tomuto pátraniu som venovala celé poobedie, veľa vytrhaných vlasov, ale nakoniec sa mi to podarilo. A tak som s čistým svedomím vymazala pôvodný úvod článku, v ktorom som upozorňovala na zložitosť tohto návodu a nahradila ho veľmi jednoduchým postupom. 


Postup: 

1. Krok: Otvoríte si instagramový príspevok, ktorý chcete vložiť do svojho článku a kliknete na tri bodky na vrchu. Zobrazí sa vám vyskakovacie okno. 

2. Krok: Kliknete na "Vložiť" a zobrazí sa vám html kód, ktorý si stačí skopírovať. 

3. Krok: Vytvoríte si článok vo svojom blogu, zmeníte si mód zo "zobraziť na písanie" na "zobraziť HTML a vložíte skopírovaný kód na miesto, kde chcete umiestniť príspevok z instagramu. 

4. Krok: Keďže samotný kód neumožňuje automatické zarovnanie na stred, musíte vložiť tento kód pred kód skopirovaný z instagramu:

<div style="display: flex; justify-content: center;">

V praci to bude vyzerať asi takto: 

5. Krok: Nezabudnite si prepnúť z módu "Zobraziť HTML" na "Zobraziť na písanie". 


Výsledok bude toto: 


Podobne môžete postupovať aj na pintereste, avšak namiesto "Vložiť" kliknite na "Získať kód na vloženie pinu" a môžete si vybrať zo štyroch veľkostí. 

 


Páčil sa vám tento návod? Je to napísané zrozumiteľne? 
Kľudne naíšte, ak niečomu nerozumiete a pokúsim sa to vysvetliť lepšie.


1 comment

  1. Moc hezky napsané. Návod znám a sama tím ráda někdy zpestřuju články. Jinak blogová spolupráce je pořád aktivní, takže si tě přidám na stránky <3

    WantBeFitM

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár :)