Najlepšie worshipster kapely

Ani kresťanská hudba nemusí byť vždy iba na zahodenie. Dnes by som vám rada predstavila kapely/hudbu, ktorá je síce kresťanská, no je zábavná ako akákoľvek iná hudba, no navyše má aj pridanú hodnotu. 


1. Rend Collective 

Rend Collective je írska rocková kresťanská kapela. Skupina bola založená medzi rokmi 2002 - 2003 a v Elim Church v meste Bangoru. Členmi kapely sú Gareth Gilkeson, Chris Llewellyn, Ali Gilkeson, Patrick Thompson a Steve Mitchell. 

Moje obľúbené piesne od nich sú: 

  • My Lighthouse 
  • The Artist 
  • Let It Roll 


2. Newsboys

Newsboys  sú kresťanská rocková skupina založená v roku 1985 v Mooloolaba , Queensland, Austrália. Skupina, ktorá teraz sídli v Nashville v štáte Tennessee, vydala 17 štúdiových albumov, z ktorých 6 bolo ocenených ako zlaté. Známy sú hlavne svojim účinkovaním vo filme God´s Not Dead. 

Moje obľúbené piesne od nich sú: 

  • God´s Not Dead
  • We Believe 
  • Your Love Never Fails 


3. HILLSONG (UNITED, WORSHIP)


Hillsong Worship je skupina chvál a uctievania zo Sydney v Austrálii a Orange County v Kalifornii. S hudbou začali v roku 1983 v kostole Hillsong. Pätnásť ich skladieb sa objavilo v rebríčkoch magazínu Billboard v USA, pričom „What a Beautiful Name“ predstavuje ich najväčší úspech, ktorý v USA dosiahol platinu. 

Táto kapela/skupiny sú o niečo pokojnejšie ako tie, ktoré som vám predstavila vyššie, no nie sú o nič menej dobré. Väčšina slovenských kresťanských piesni, ktoré sa hrajú na chválach alebo koncertoch sú vlastne covery na hudbu od tejto kapely. 

Moje obľúbené piesne: 

  • Kind of King 
  • Oceans
  • Touch The Sky

BONUS - Môj obľúbený worshipster album

Ako bonus vám prinášam svoje obľúbené worshipster albumy. Ak si niektoré pesničky pustíte, uvedomíte si, že niektoré sú známe aj z rádií. 

  

Skúšali ste niekedy počúvať worshipster hudbu?

0 comments