Natáčanie relácie Čo ja viem

19. mája 2023 som sa zúčastnila natáčania relácie Čo ja viem. Je to zábavno-súťažná šou plná vtipných a nečakaných otázok.  Jedinečná je tým, že si o vecné ceny môžu zahrať aj diváci pri televízii prostredníctvom aplikácie.

Natáčali sme 5. a 6. časť. V 5. časti boli hosťami moderátori seriálu pečie celé Slovensko  Juraj Bača a Junior (Milan Zimníkoval) a cukrátka, lektorka, cake dizajnérka a porotkyňa Petra Tóthová. V 6. časti boli hosťami herečka Jana Kovalčíková, moderátorka Veronika Cifrová-Ostrihoňová a svetoznámi Saifa (Matej Cifra). Veronika a Sajfa sú od začiatku vysielania (od roku 2014) prvý manželský pár, ktorý v tejto show bol. Kto vyhral vám už neprezradím, no máte sa na čo tešiť. 

Prišli sme skoro ráno, producent nás upozornil a zároveň povzbudil, nech sa nám v hre darí. Pri registrácii sme dostali čísla svojho sedenia. Keďže naša škola bola hosťom 5 čiasti, natáčali nás bližšie a častejšie ako ostatných. Našou prvou úlohou bolo ukázať ako sa tešíme. Na začiatok sme museli desaťkrát tlieskať, kričať, ukazovať svoje emócie, aby mohli natočiť študentov na každom mieste a z každej strany. Verte mi, že je to menej zábavné ako sa zdá. Ak sme sa tešili málo, tak sme scénu o tešení sa museli natočiť znova, takže v konečnom dôsledku sme natáčali viac ako desať "tešení sa". 

Mimo kamier sa s nami najviac rozprával Sajfa, ktorý sa k nám divákom otáčal tak často, že ho okríkli. Bolo to zábavné. A čo sa týka moderátora show Marcela Merčiaka je presne taký ako na videu, na ktorom si myslel, že kamery sú vypnuté. Slovník nadávok ma pestrý....

 


V prípade tohto zážitku nemám viac slov, ktoré by som vám napísala, pretože najdôležitejšie pre mňa boli zážitky a pocity, ktoré som pritom cítila. Každá skúsenosť je skúsenosť a byť v televízii a vidieť ako všetko funguje je na nezaplatenie. Ak ste ešte študenti a máte tú možnosť, určite sa do Čo ja viem prihláste. 

0 comments