Obľúbené príspevky

pondelok, marca 28, 2022

pondelok, marca 28, 2022

Moje obľúbené články o knihách

Leto je stvorené na čítanie! Milujem čas strávený vonku na deke, s knihou a šálkou kávy. Ale nie som jediná, ktorá má rada knihy. Keď som pripravovala tento článok nebolo ľahké nájsť autorov, ktorí píšu o knihách, ale nie sú to recenzie. To inšpirovalo k tomu, aby som aj ja sama začala písať články o knihách. Pomaly ich pripravujem. 


1. Beautifule Savage

Sabi z Beautifule Savage je veľký knihomoľ. Mesačne píše zhrnutia kníh, ktoré prečítala a pridáva k nim krásne fotky, no nechýbajú aj iné články o knihách. Keby sme mali začať sporadicky, môžeme začať od toho Prečo čítam. Sabi píše aj o tom Ako som rozpredala svoju knižnicu a Kedy som dorástla do povinného čítania


2. Another Dominika

Ďalší blog, na ktorý sa rada vraciam. Ak blogerka píše o knihách, píše väčšinou recenzie, no našla som aj iný typ článkov o knihách, ktoré stoja za prečítanie. 

Read! je úvod do jej rubriky o knihách. Veľmi sa mi páči ako popisuje, že knihy treba naozaj čítať. Nestačí len vyfotiť fotku na instagram a takisto sa netreba uspokojiť s knihami, ktoré si síce kupuje každý, no rozhodne nie sú vrcholom literatúry. Čítanie treba milovať a prežiť. Okrem úvodu v článku ponúka aj zoznam svojich TOP kníh. 

Ďalší úžasný článok od Dominiky je Romány od Jane Austenovej. Blogerka v nich popisuje všetky knihy Jane Austenovej, ktoré nezačínajú a nekončia pri Pýcha a predsudok, pretože Jane ich napísala aj viac. 


3. Mária Rusnáková

Autorka kedysi dávno prispievala na DENNÍK SME a jej články sú už síce pomerne staré, ale patria medzi "ever green" články, teda články, ktoré sú aktuálne bez ohľadu na rok alebo ročné obdobie. 


4. Our Stories 

Our Stories je (spolu so stránkou Stmivani.eu) moja veľká autorská láska, pretože tu som začínala svoje prvé kroky s poviedkami a učila sa písať. No okrem iného, približne dva roky administrátorky webu vydávali aj kvalitný online magazín o knihách, ktorý je plný úžasných článkov! Najviac sa mi páčili tie, v ktorých porovnávali obálky tej istej knihy, no z rôznych krajín. Príklad tohto typu článku si môžete pozrieť napr. TU na strane 10.


Budem rada ak sa so mnou v komentároch podelíte o články o knihách, ktoré nie sú recenziami :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár...

Copyright © Vynimocna , Blogger