Koľko dobra som poslala?

 


Vyskúšala som v živote už toľko vecí, že som si len ťažko mohla nájsť nový koníček. Chodila som na ZUŠku, na klavír aj keyboard, do ľudového súboru, na výtvarný odbor, chodila som na spoločenské tance, bola som počas strednej školy šéfredaktorkou časopisu a celkovo milujem písanie, chodím hrať florbal, vyskúšala som si laser game, lanovú dráhu, airsoft (článok) a mnoho ďalšieho... ale keby mi niekto pred rokom povedal, že tak veľmi budem zbožňovať písanie listov, asi by som mu to nechcela veriť. Ale život a rok a pol na pozadí s koronou (článok) nás každého donútil premýšľať inak. To, čo sa dialo a stále deje nás donútilo k školstvu a ku všetkému pristúpiť z iného pohľadu, ale vďaka tejto skúsenosti sme sa stali tvorivejšími a zistili sme, ako veľmi sa ľudia dokážu prispôsobiť meniacej situácii a prichádzajú s novými riešeniami ako byť jeden druhému blízko aj na diaľku. Ja so svojimi kamarátmi animátormi sme našli skvelý spôsob ako byť bližšie k "svojim" deťom a to je napísať im všetkým vo farnosti listy. TU si môžete prečítať o piatich dôvodoch, prečo by ste s tým mali začať aj vy a ak vás to osloví, rozhodne odporúčam celú rubriku venovanú písaniu listov TU na blogu, ale môžete sa nechať inšpirovať aj na mjom instagramovom profile, kde zverejňujem svoje drobné listové dielka. 

Aby som teda prešla k obsahu tohto článku, rada by som zhrnula svoju listovú vášeň aj v číslach, ale do každého jedného listu, či pohľadnice som vložila kus svojej lásky pre písanie a maľovanie a zároveň zanechala odkaz, ktorý som považovala za veľmi výnimočný. 

  • Od začiatku roka 2021 som ručne napísala 48 listov pre kamarátov, pre animátorov, pre deti, pre dôchodcov cez projekt Pošli dobro
  • Ku každému listu som namaľovala jednu pohľadnicu 
  • Projekt Koľko lásky sa zmestí do škatule od topánok vytvoril májovú výzvu na ručne vyrábané pohľadnice s názvom "Máj lásky čas", do ktorej som sa zapojila a urobila tak pre dôchodcov 61 pohľadníc. Bolo ich viac, ale niektorí členovia rodiny si ich nechali pre seba
  • Dokopy to je: 178 diel
Dúfam, že to každého obdarovaného potešilo a taktiež dúfam, že rok 2022 mi prinesie ešte viac inšpirácie na viac takýchto skutkov lásky a pošlem oveľa viac dobra. 

0 comments